Какво прави голям международен бранд, когато продажбите му спаднат? Може да потърси грешките в миналото си и да се опита да ги коригира. Или да действа ударно, като намери истинска звезда, която да служи за "посланик" на марката.
На втората стратегия се спират Stella Artois - една от най-масовите белгийски бири, която е притежание на американския концерн Anheuser-Busch InBev. Те привличат за свое лице самия Дейвид Бекъм.
А изборът му е не е случаен - основната цел е международна звезда като него да привлече американските потребители към Stella Artois с обещанието за "европейско изживяване" при употребата на продукта, коментира анализаторът Брайън Рот пред CNN.
Източник: Stella Artois
От марката пък коментират, че Бекъм се е припознал в Stella Artois и че бирата е достатъчно атрактивна за бизнес образа му. Той е посланик на луксозни брандове като Tudor Watches, Maserati и Nespresso.
В краткия рекламен видеоклип виждаме Дейвид Бекъм да влиза в бар, където си поръчва стела. Докато стои на бара, към него се приближават две момичета, а той предполага, че идват при него. Те обаче просто се пресягат да вземат нови пълни с бира чаши.