Телевизия CNN ще рекламира България като туристическа дестинация чрез хазарта.

В кратък 20-секунден клип, направен от американската телевизия, страната е представена като туристическа дестинация, където младите имат възможността да се забавляват по различни начини. Кадрите включват парашут, който излита от скутер, дискотеки, игрални рулетки и др.

Освен този клип CNN показва и друг 20-секунден клип, който показва български археологически забележителности и културно-историческото наследство на страната.

Двата спота не са към рекламния блок на информационния канал, а се излъчват към различни рубрики и емисии.

От миналата седмица тече обща рекламна кампания на CNN и Агенцията по туризъм, която струва около 500 000 лева.

Поради наплива от чужденци, които имат желанието да си харчат парите по българските казина, страната ни е поела инициатива да привлича туристите именно чрез хазарт.

В България има официално регистрирани 4216 казина и игрални домове. Най-много хазарт идват да играят у нас от Турция и Израел.