Откакто стана посланик на италианската модна къща Brioni, Брад Пит намекна, че искрено харесва римската небрежност и италианския начин на живот, а ние не можем да спрем да го гледаме в елегантните костюми на бранда.

Брад Пит, Brioni и представянето на есенно-зимната колекция на модната къща

Брад Пит отново демонстрира непринудена увереност

Не можем да спрем да го гледаме

Сега холивудската звезда показа, че има още едно нещо, което без да се замисли би „заел“ от италианците. И това е чашата хубаво кафе, изпито бавно и с удоволствие.

57-годишният актьор вече е лице на De'Longhi - италианския производител на кафемашини, а първото рекламно видео показва носителя на Оскар такъв, какъвто не сме си го представяли.

"За мен кафето не е просто напитка. То създава връзки, позволява да отделим време за себе си, да спрем и да се насладим на момента", споделя актьорът.

Новата реклама е дело на режисьора на Деймиън Шазел, оператора Линус Сандгрен и композитора Джъстин Хурвиц. И тримата са работили по музикалния романтичен филм от 2016 година - La La Land, пише People.