Бионсе наскоро издаде дългоочаквания си албум Renaissance и предизвика същински фурор сред феновете си. Сега, изпълнителката отново възхити почитателите си - този път в ролята на главна героиня в рекламната кампания на Tiffany & Co., озагавена Lose Yourself in Love.

Бионсе, Renaissance и как певицата пусна новия си албум

Край на чакането, Бионсе го направи

Renaissance е вече тук

Във видеото, заснето от носителя на Грами Марк Романек, изпълнителката е обсипана от глава до пети с бижута на Tiffany & Co. Сред най-впечатляващите е годежен пръстен от платина с кръгъл диамант с брилянти от над 10 карата.

Видеото всъщност ни препраща към 70-те години на миналия век. Действието се развива в ретро клуб в Ню Йорк, пълен с посетители (наред с Бионсе), които не спират да се веселят на фона на "Summer Renaissance". Всички те, разбира се, носят бижута Tiffany.

Бионсе е сложила на врата си и специално създадено за кампанията колие Tiffany HardWear. Легендарната марка отбелязва, че масивното златно бижу ще бъде пуснато в продажба и всеки, който иска и има възможност може да се сдобие с него.

Един от най-запомнящите се моменти от видеото, когато виждаме певицата да седи върху инкрустиран със скъпоценни камъни кон. Именно той е запечатан по-късно под формата на снимка, която Tiffany публикува в профила си в Instagram.

Но зад кампанията, в която участва Бионсе, не стои само блясък. Представители на луксозния бижутериен бранд поясниха в социалните мрежи, че Lose Yourself in Love е изградена върху идеята за любовта към самия себе си.

Тя също така насочва вниманието на хората извън светлината на прожекторите. Lose Yourself in Love отразява продължаващата подкрепа на Tiffany & Co. за слабо представените общности.

Бионсе, Джей Зи и първата им обща рекламна кампания за Tiffany and Co.

Първата обща рекламна кампания на Бионсе и Джей Зи

Става въпрос за Tiffany and Co. и за любов

Tiffany обеща 2 милиона долара за финансиране на стипендии за студенти в областта на изкуствата и творчеството в Historically Black Colleges and Universities до 2024 г., припомнят от Today.