Населението на Фресно, шестият най-голям град в Калифорния, има сметки за разчистване с Toyota.

Градът им бе осмян в реклама на Toyota Prius, намекваща, че единствената причина поради която някой би спрял във Фресно е ако бензинът му е на привършване.

Алън Отри, кметът на Фресно, определено не харесал рекламата и побързал да се оплаче на един от щатските сенатори, вдъхновявайки го да подложи на унищожителна критика автомобилната компания.

В обръщението си до Шиге Хаякава, президент на северноамериканския клон на Toyota, изразява "дълбокото си разочарование от текущата рекламна кампания на Prius, която нанася сериозна обида на чудесния град Фресно".

Това принуди Ървинг Милър, вицепрезидент на корпоративните връзки на Toyota, да публикува официално извинение пред Фресно за неуместната реклама.