HP Inc. представи първата дългосрочна програма, която цели да повиши познанието относно възможните рискове по отношение на сигурността, с които се сблъскват бизнеса и потребителите. Старт на инициативата дава награждаваният актьор Крисчън Слейтър, представяйки премиерата на новата интернет поредица на HP Studios - "Вълкът", която демонстрира как корпоративни системи могат да бъдат хакнати и какво могат да направят компаниите, за да се защитят.

Снимка 286795

В поредицата, Слейтър систематично хаква компания - от отдела, който се занимава с разпределение на пощата, чак до заседателната зала - използвайки пренебрегнатите от компанията възможни заплахи и слаба защита на принтери и компютри. Първите серии наблягат на това, че сигурността вече не е само въпрос на мрежа или инфраструктура, а трябва да е грижа на всеки.

"Както вселената на свързани устройства расте експоненциално, така расте и усъвършенстването и обхвата на кибератаките. Сигурността на устройствата, информацията и личните данни са един от основните фокуси при развитието на технологиите, както и изключително важни при взимане на решение с кой и с какво да се свържем", каза Антонио Луцио, изпълнителен директор маркетинг и комуникации за HP. "HP е една от водещите компании, която се стреми непрекъснато да развива сигурността на компютърните технологии и "Вълкът" е креативен начин да повишим информираността за това непрекъснато нарастващо предизвикателство пред компаниите."

"Способността на Крисчън Слейтър да пресъздаде очарователено зловещ хакер, комбинирано с неговата популярност в света на киберсигурността, го правят перфектният партньор, разкриващ проблемите в сигурността, които могат да оставят бизнеса уязвим на атаки. В продължение на поредицата, историята на "Вълкът" ще се развива и показва как заплахата и уязвимостта ще се превърнат в HP Secure," каза Луцио.

"Вълкът" е режисиран от номинирания от BAFTA и наградите "Еми" Ланс Акорд, а монтажът е дело на носителя на Награда на филмовата академия на САЩ Кирк Бакстер.

"Хакерските атаки са сериозен и непрекъснато нарастващ проблем за бизнеса и потребителите. Когато HP ме поканиха да участвам в тази поредица, аз си помислих, че това е една великолепна възможност, която ще помогне да образоваме масовата публика как по-добре да се защитава от кибератаки", каза Крисчън Слейтър.