Vans успява да принесе калифорнийската скейт култура по целия свят. Марката процъфтява все повече за своите малко над 50 години в бизнеса. Само през последното тримесечие американските продажби на Vans са нараснали с 34%, съобщава наскоро компанията според Business Insider.
В последното проучване на Piper Jaffray, които изследват популярността на някои марки сред тийнейджърите, фирмата разкрива, че Vans има най-бързо нарастващата известност от всяка друга марка, която са изучавали от началото на проучването през 2000 г.
Източник: iStock
Vans вече е втората най-предпочитана марка за обувки сред тийнейджърите след Nikе, като популярността се увеличава непрекъснато. Vans притежава дял от 19% от любимите спортни обувки на всички тийнейджъри по света, което според Piper Jaffray като успех през годините са постигали само от Nike.
Част от причините, поради които марката се радва на такъв успех е, че може да се възползва от две основни тенденции, които се случват в момента: смесване на спортен с елегантен стил и предпочитание за ретро и винтидж мода.
В наши дни хората носят спортно облекло за различни поводи - работа, свободно време и училище, без намерение да ги използват за спортни цели. Разнообразието по отношение на модели, цветове и шарки при Vans прави марката харесвана хора от всякакви възрасти, макар и мнозинството да са тийнейджъри.