Samsung представи своята нова визия за по-умен живот днес по време на пресконференцията на технологичното изложение IFA 2010. Samsung представи дългоочаквания GALAXY Tab и разкри стартирането на нова интригуваща категория продукти на нововъзникващия пазар на таблети.
Портфолиото продукти, включващо серия от решения в областта на новия визуален дисплей, IT и дигиталния имиджинг, представени днес, ще бъдат изложени между 2 и 8 септември в зала 20 на изложението за потребителска електроника в Месе Берлин.
Освен стартирането на GALAXY Tab, Samsung разполага и с куп нови 3D предложения, като оповести новината и за създаването на приложения за серията телевизори Samsung Smart TV. Компанията разкри и нарастващото портфолио от IT решения и продукти от категорията дигитален имиджинг.
„Софтуерът е като съединителна тъкан", заяви Боо-Кеун Йоон, Президент за Visual Display Business в Samsung Electronics, в уводните си думи на събитието днес, „защото в крайна сметка интелектът е това, което предоставя съдържанието от едно устройство на друго, обединява в едно цяло отделните класове продукти и оставя потребителите да аранжират начина си на живот, както никога досега."
Пред стотици посетители на изложението IFA 2010, Йоон отправи своята уводна реч, непосредствено преди представянето на продуктовата линия на Samsung за 2010 г., отличаваща се с таблета GALAXY Tab и с телевизора Smart TV.
Йоон обърна внимание и на продължителните усилия на компанията да намали влиянието си върху околната среда. Вложенията на компанията в инициативата PlanetFirst за 2009 г. надхвърлят 865 милиона долара, което отговаря на амбициите на Samsung до 2013 г. да е сред водещите екологично-ориентирани бизнеси.
Таблетът GALAXY Tab е първото смарт медийно устройство на компанията. Захранван от операционната система Android 2.2, GALAXY Tab предоставя едно незабравимо мобилно изживяване, с много нови възможности. Седеминчовият дисплей предлага оптималната медийна среда, в която да се насладите на четенето на електронни книги и вестници, на неограничените възможности за сърфиране в мрежата, гледане на видео и слушане на музика. Нещо повече, потребителите могат да общуват по имейл, през телефонни и видео разговори в интернет, да изпращат SMS/MMS съобщения или да се включват в социалните мрежи. И всичко това с помощта на оптимизирания потребителски интерфейс.
За да гарантира изобилие от съдържание за потребителите, таблетът GALAXY Tab на Samsung върви с уникалното приложение за четене Readers Hub, което дава достъп до огромна дигитална библиотека. Устройството разполага и с Media Hub, подстъп към света на филмите и видеото, и с Music Hub, приложение, даващо достъп до широк спектър от музикални мелодии. С помощта на GALAXY Tab, потребителите придобиват нови сили да се наслаждават, творят и комуникират, на практика отвсякъде.
3D експанзия и появата на Smart TV
Стъпвайки на успеха на 3D предложенията от началото на годината и на последвалия успех, Samsung оповести, че ще стартира още седем 3D TV модела през втората половина на 2010 г. с цел да разгърне максимално продуктовата си линия на европейския пазар.
Тази експанзия се изразява в 25 водещи в индустрията модели, между които е и 50-инчовият Full HD 3D Plasma модел. Samsung е и единствената компания, получила официалния ECO Flower сертификат на Европейския съвет за цялата си продуктова линия плазмени телевизори, с изключение на големите размери.
Към тази линия телевизори сега се присъединява и новото попълнение от шест 3D Blu-ray системи, заедно с C8900 Blu-ray плейър. C8900 е първият 3D Blu-ray плейър, който комбинира възможностите за запис и съхранение на 500GB HDD с тези за запис и плейбек на HD и 3D съдържания, без да се налага да се прави компромис с ненадминатото качество на изображението на Samsung.
Майкъл Золер, Маркетинг директор за телевизионни и аудиовизуални продукти за Европа, обясни за широката публика, че макар и лидерските 3D позиции на Samsung да продължават възхода си, става въпрос също и за един по-обхватен нововъзникващ тренд и това е Smart TV. Золер демонстрира модела premium Smart 3D TV и плейъра C9000, и направи общ преглед на развитието на TV приложенията на компанията от стартирането им през януари до сега.
Това развитие е и в основата на последвалото обявяване на предстоящи конкурси за нови приложения в Европа, Корея и САЩ. По време на пресконференцията Samsung оповести инициативата Smart TV Challenge, като наградният фонд за европейски специалисти в разработването на най-добрите приложения за телевизорите на Samsung надхвърля 500,000 евро.