Водка № 1 в света Smirnoff предлага ново изкушение на любителите на качествените напитки. Проучвания за потребителските навици показват, че в Европа 20% от консумацията на алкохол е под формата на коктейли, докато при американците данните са още по-категорични - цели 25%.

Затова от началото на лятото най-продаваната марка премиум алкохол в света започва да предлага на българския пазар нова категория напитки - готови за сервиране коктейли.

Така всеки ще може да се наслади у дома на едни от най-популярните коктейли - Smirnoff Космополитън и Smirnoff Мохито. Бутилките на новите напитки са във формата на шейкър.

Затова е достатъчно да се добави малко лед и след не повече от 2 минути подготовка всеки може да изненада гостите си у дома като поднесе 6 коктейла с перфектен вкус.

Smirnoff Космополитън съдържа червена боровинка, лайм, ликьор Triple Sec и водка Smirnoff. Подходяща чаша, лед и портокалова коричка са достатъчни, за да впечатлиш и най-взискателните любители на коктейлите.

По-освежаващ от зелен чай и по-вкусен от сушен джинджифил, поръсен със захар - това е определението за най-любимия летен коктейл Мохито. Лайм, аромат на свежи ментови листа и кафява захар, миксирани със Smirnoff №21 водка, превръщат всяка глътка в ободряваща наслада за горещите вечери. Барманските умения у дома приключват с разклащането на бутилката, избора на подходяща чаша и по желание малко мента за украса.