Кока Кола направи нова кампания, която стартира през март и ще продължи до август. Логото на марката ще бъде заменено с различни имена или прякори. Веселата част е, че всeки, който иска да си направи персонален кен ще има тази възможност. Специална машина на "Кока Кола" ще обикаля страната и всички ентусиасти ще се сдобият с кенче, на което има надпис по техен избор.

Марката представи новата си кампания снощи. На събитието присъстваха редица популярни личности от българския музикален шоубизнес. Младите звезди Поли Генова, Ангел и Моисей, Deep Zone и Рафи бяха едни от тях и също направиха свои кенчета с нетрадиционни надписи. Блондинката реши да изпише прякора си от ученическите си години - Поли Сополи, а момчешкият дует избраха римуващото се с Ангел и Моисей "Мангал, здравей".

Играта е наистина забавна, а също и оригинално измислена. На събитието присъства и водещият на "Стани богат" Ники Кънчев, който не се поколеба на изпише няколко кенчета с имена на свои близки хора./Lifestyle.bg