Последната половин година е доста ударна за Netflix. За този период цели два техни филма успяха да поставят рекорди по гледаемост.
Всичко започна с апокалиптичния Bird Box със Сандра Бълок. Преди седмица пък комедията Murder Mystery успя да надмине и най-смелите очаквания. Филмът с Дженифър Анистън и Адам Сандлър е бил гледан от 30.8 милиона акаунта само за три дни.
Според Fortune, ако Murder Mystery беше пуснат по кината, щеше да спечели 120.5 милиона долара за тези три дни. И това само от САЩ, защото според сметките им средният билет за кино струва девет долара, а статистиката показва, че 13.3 милиона акаунта са гледали филма зад океана.
Като прибавим и акаунтите от цял свят стават общо 30.8 милиона, което се равнява на около 278.1 милиона долара приходи, ако беше по кината. Разбира се, няма как да сме сигурни в тези суми, защото Netflix нямат информация колко души са гледали филма през даден акаунт.
Това означава, че приходите на Murder Mystery в кината биха били още по-високи. Но пък тогава нямаше да я има и гаранцията, че толкова много хора щяха да го гледат въобще...