Явно на Netflix няма да им омръзне да правят качествени продукции, а ние, феновете на филмите и сериалите, можем само доволно да потриваме ръце.
Комедията Murder Mystery даде заявка, че ще бъде поредното добро попадение на стрийминг платформата. А участието на Дженифър Анистън и Адам Сандлър направи филмът почти задължителен за гледане. Някои от критиците обаче изобщо не го харесаха, ето защо рейтингът му в Rotten Tomatoes е доста нисък.
Но явно хората това не ги бърка особено - Murder Mystery постави нов рекорд по гледания в стрийминг платформата.
ADAM SANDLER AND JENNIFER ANISTON BREAKING NEWS ALERT
— Netflix Is A Joke (@NetflixIsAJoke) 18 юни 2019 г.
30,869,863 accounts watched Murder Mystery in its first 3 days - the biggest opening weekend ever for a Netflix Film. 13,374,914 accounts in the US and Canada, and 17,494,949 more worldwide.
За първите си три дни комедията е била гледана от 30.8 милиона акаунта, което я прави най-гледаната оригинална продукция на Netflix в дебютния ѝ уикенд.
За сравнение ще кажем, че друг хитово заглавие - Bird Box, също превъртя стрийминг платформата в края на 2018 г. Тогава филмът беше гледан от над 45 милиона акаунта, но за период от седем дни.
Интересното при събирането на тези данни е, че Netflix отчитат, че акаунтът е гледал даден филм само ако са изгледани 70% от него.