На въпросите отговаря Кевин Ю или по-известен като Karune:

От сегашния вид на анимацията при умиране играчът лесно може да бъде разсеян. Представете си да загубите ценно време, цъкайки върху разполовен на две пехотинец, който сте смятали за жив. Останките от по-големи единици от своя страна могат да попречат пряко на видимостта. Ще има ли възможност за контролиране нивото на детайли?
Да, това е проблем, който смятаме да решим. При multiplayer бихме искали всички да виждат еднакво добре какво става на бойното поле. В момента смятаме, че ще е по-удачно ако в multiplayer режим анимациите са различни от тези в single. Много хора биха се заразвали на подробни анимации в определени моменти.

Battlecruiser-ите имат повече от едно оръдия, нали? Значи ли това, че ще могат да атакуват наземни и въздушни единици по едно и също време?
Battlecruiser-ите ще могат да атакуват само една единица в едно и също време.

Какво става с единиците, когато Nydus червият бъде убит? След като може да "носи" 255 единици, значи ли че всички те ще умрат?
Единиците в Nydus мрежата ще загинат само когато всички входове и изходи са унищожени. В това число сградата Nydus Warren, която е изискване за мутирането на Nydus червеи - тя служи за вход и изход към подземната мрежа. Червеите, които не се използват активно няма да бъдат смятани за входен или изходен пункт към мрежата.

До този момент редактора за карти изглежда доста мощен инструмент, който не ограничава авторите на карти по никакъв начин. Ще бъде ли възможно създаването например на pathfinding?
Ако да, май наистина няма да има граници, или поне не такива, каквито можем да си представим.
Pathfinding-ът или още методът, по който дадена единица се движи из картата, е базиран на код, който няма да може да се променя от редактора на карти. Въпреки това ще могат да се променят неща като стъпки, скорост и големина, което ще промени и темпа на ход на съответната единица.

Защо Plasma Torpedoes са добавени на Battlecruiser-а след като Banshee има на практика същия вид атака?
Battlecruiser-ът вече няма подобен тип атака, за сметка на това има Missile Barrage, което представлява вид атака въздух-въздух. Това им умение ще направи Battlecruiser-ите силно ефективни срещу въздушни единици с лек щит.

В StarCraft: Broodwar съществуваха бонуси при наличието на даден терен, например заставайки зад някое дърво или на по-високо ниво. Смятате ли за задържите подобни бонуси или пък да ги доразвиете? Какво ще стане с по-големите единици като Thor и Колоса?
Бонусите на даден терен няма да присъстват в StarCraft II. Въпреки това видимостта ще е много важна. Например единици, атакуващи от по-висок терен няма да могат да бъдат виждани от по-ниско - по този начин контра-атаката е затруднена.

Ако Зерг corrupt-не Dropship/Medivac, ще може ли да контролира единиците в него?
Не, единиците ще бъдат загубени завинаги в момента, в който корабът бъде corrupt-нат.

starcraft.bg