По принцип сме свикнали Netflix да се хвалят с това колко много нови абонати имат и как превъзхождат конкурентите си в стрийминг сектора.

Netflix, споделянето на пароли и новия начин на таксуване, който изпробват

Как Netflix ще се бори със споделянето на пароли

Всеки ще трябва да плати, за да гледа

Стрийминг платформата завърши 2021 г. с 221.84 милиона абонати, но през 2022 г. нещата не вървят нагоре, както е обичайно. Оказва се, че през първото тримесечие на годината Netflix са загубили 200 000 абонати.

Почти във всеки регион стрийминг платформата е отчела отлив на хора, които да плащат за услугите ѝ. За първи път от 10 години насам се случва Netflix да отчита подобна негативна статистика.

Снимка 481356

Източник: iStock

Най-притеснителното е, че през второто тримесечие на 2022 г. прогнозите са, че стрийминг платформата ще загуби още два милиона абонати. Обмисля се пускането на нов абонаментен план, който да бъде по-евтин, но с наличието на реклами.

В отговор на загубите Netflix също така ще ограничи разходите си за оригинално съдържание през следващите две години. Отливът на абонати пък според компанията се дължи на редица фактори - от споделянето на пароли, през проблемите, които пандемията продължава да предизвиква в икономически и социален аспект, та до засилената конкуренция.

The Bubble, Anatomy of a Scandal, Our Great National Parks и новите филми и сериали на Netflix през април

Новите филми и сериали на Netflix през април

Отново няма да се скучае, а този път и Барак Обама има пръст в това

Само на територията на САЩ около 30 милиона акаунта биват споделяни извън домакинството, което бива таксувано.