Netflix току що обяви новия си “Basic with Ads” абонаментен план, който ще струва по-малко, значително ще наруши доброто преживяване на потребителите във видео платформата. 

Netflix, резултатите от второто тримесечие и новата загуба на абонати

Netflix с нов негативен рекорд

Загубата на абонати продължава

Basic with Ads е най-евтиният план в Netflix и струва само 6.99 долара на месец, но може да включва до цели 20 реклами в рамките на един час. 

От Netflix казват, че потребителите ще виждат реклами в продължение на между четири и пет минути на всеки час, като рекламите ще са с продължителност от между 15 и 30 секунди. 

Снимка 581760

Източник: iStock

Те ще се появяват в началото и по време на дадено шоу, с което Netflix в известна степен ще заприлича на YouTube. 

Качеството на видео съдържанието за абонатите на Basic with Ads ще е ограничено до 720р и потребителите няма да могат да теглят съдържание, което да гледат по-късно офлайн. 

С новия план също така потребителите няма да имат достъп до някои заглавия в платформата, което Netflix аргументира с лицензионни пречки. 

Снимка 567127

Източник: iStock

На фона на всичко това абонатите с Basic with Ads ще спестяват само три долара от цената на обикновения Basic план, който не включва никакви реклами. 

YouTube и по колко реклами на видео пуска платформата

YouTube започва да ни залива с реклами

По 10 реклами на пауза

Очаква се Basic with Ads да стартира на трети ноември, но засега ще е достъпен само в 12 държави, сред които България не фигурира.