Netflix току що обяви новия си “Basic with Ads” абонаментен план, който ще струва по-малко, значително ще наруши доброто преживяване на потребителите във видео платформата.
Basic with Ads е най-евтиният план в Netflix и струва само 6.99 долара на месец, но може да включва до цели 20 реклами в рамките на един час.
От Netflix казват, че потребителите ще виждат реклами в продължение на между четири и пет минути на всеки час, като рекламите ще са с продължителност от между 15 и 30 секунди.
Източник: iStock
Те ще се появяват в началото и по време на дадено шоу, с което Netflix в известна степен ще заприлича на YouTube.
Качеството на видео съдържанието за абонатите на Basic with Ads ще е ограничено до 720р и потребителите няма да могат да теглят съдържание, което да гледат по-късно офлайн.
С новия план също така потребителите няма да имат достъп до някои заглавия в платформата, което Netflix аргументира с лицензионни пречки.
Източник: iStock
На фона на всичко това абонатите с Basic with Ads ще спестяват само три долара от цената на обикновения Basic план, който не включва никакви реклами.
Очаква се Basic with Ads да стартира на трети ноември, но засега ще е достъпен само в 12 държави, сред които България не фигурира.