За няколко години Върджил Абло се превърна в култова фигура в сферата на модата и дизайна. Артистичният директор на мъжките колекции на Louis Vuitton и човекът зад лейбъла Off-White, който му донесе мейнстрийм успех, си партнира с IKEA, за да създаде - без съмнение - още култови предмети.

Името на колекцията е MARKERAD ("маркиран" от шведски) и успешно съчетава минималистичния подход както на дизайнера, така и на шведския мебелен гигант.

В колекцията влиза стенен часовник без цифри, но за сметка на това с надпис "Временен", изтривалка за врата с надпис "Мокра трева" и картина на Мона Лиза.

Последната струва под 100 евро, за разлика от оригинала, и е снабдена с USB портове - Джокондата може да зареди телефона ни при нужда.

Килим, който прилича на гигантска касова бележка от IKEA, маса, стол, огледало, чаршафи и други аксесоари също са част от лимитираната колекция на Абло.

MARKERAD ще бъда на пазара от 1 ноември.