Силата на големите марки е във възможността да ни убедят, че именно техни продукти ни придават определен статус и, едва ли не, притежанието им ни извисява поне малко над останалите. Правят ни специални.

И едва ли има компания, която да използва този механизъм по-добре от Apple.

Нещо повече - продуктите на тази компания ни правят и по-атрактивни за срещуположния (и всеки друг, по който си падаме) пол, сочат данни от проучване на CompareMyMobile.

Снимка 494237

Източник: iStock

Фирмата е анализирала 50 000 взаимодействия между профили в приложения като Tinder, при които и двете страни са плъзнали надясно.

Резултатите показват, че присъствието на iPhone в профила повишава шансовете някой да ни хареса с до 76%.

Apple Watch ни носи 61% по-голяма вероятност за откриване на партньор, а AirPods - 41%.

Снимка 494235

Източник: iStock

Статистиките нямаше да са интересни, ако от CompareMyMobile не бяха направили подобно изследване и за потребителите на Android.

Оказва се, че смартфон на Samsung в профила ни носи до 19% по-голям шанс някой да плъзне надясно, но всички останали телефони с Android всъщност имат обратен ефект.

Снимка 494236

Източник: iStock

Huawei занижава шансовете ни за откриване на партньор с около 23%, а смартфоните на OnePlus - с до 30%.

Присъствието на BlackBerry в профила ни е почти сигурна гаранция, че профилът ни в Tinder няма да е успешен, защото марката сваля харесванията с до 74%.

Tinder, видео срещите и как пандемията променя приложението за запознанства

Как пандемията променя Tinder

Още един тест преди лична среща

Данните от проучването показват, че жените са много по-склонни да се влияят от присъствието на джаджа в мъжкия профил за запознанства.

Очевидно телефонът и слушалките играят по-важна роля дори от автомобила на потенциалния партньор, казват от CompareMyMobile.