За десета поредна година фирма "Софсток" - представител на кафе "Лаваца" за България, дава шанс на роден дизайнер да сътвори колекция, вдъхновена от най-новата рекламна кампания на италианската ароматна напитка. Мотото на изданието за следващия сезон е "Най-величественото еспресо изживяване".

Виргиния Здравкова - двукратен носител на наградата "Златна игла" на Академията за мода, за втори път създава колекция за "Лаваца", която ще се представи на 4 декември 2007 г. (вторник) в Хотел Кемпински Зографски.

За колекцията си Виргиния Здравкова споделя: "Когато видях новия календар на "Лаваца" бях изключително впечатлена от перфекционизма на Финли Маккей. Той умее да ситуира с прецизна точност детайлите в цялостната композиция. Усетих динамиката, елегантността, положителната енергия, разкоша и лукса. Всичко това ми подсказа, че този млад творец притежава фин усет за естетика. По всичко личеше, че е работил с огромен ентусиазъм и страст. Това важи в пълна степен и за мен като дизайнер - като че ли съществува някаква сила, която ме кара да творя и да създавам всеки път незабравимо усещане както за себе си, така и за зрителите."