Едно от най-големите модни имена блесна особено ослепяващо миналата седмица на „British Fashion Awards", а именно младата надежда на компанията "Svarowski" - Надя Сваровски. Всъщност самият факт, че името на такава огромна модна единица се свежда до името на една жена е достатъчно впечатляващо.
Надя Сваровски, очарователната дъщеря на президента на компанията, не само успява да свърже семейния „кристален" бизнес с топ дизайнери, а намира и време за да вдъхва увереност и да спонсорира млади таланти.
Една от най-важните дати в семейния календар миналата година, бе денят когато Надя стана спонсор. Тазгодишното бляскаво събитие, организирано от Зои Бол, стана свидетел на величието и дарбата на младите таланти, както и на изявени имена като Стела Макартни и Аня Хиндмарч.
Много модни къщи като Армани, Версаче и Валентино вече са под покровителството на Надя. Младата наследница комбинира камъните заедно с „шедьоври" на големите компании, но така подпомага и с пари, и с образци от работата на компанията си други дизайнери като Джилс Дейкън, Джонатан Саундърс и Роксана Илинсик.
"Ние чувстваме, че е важно да обръщаме внимание върху развитието на младите дизайнери и да ги подпомагаме както финансово, така и с различни продукти", обяснява Надя Сваровски, чиято официална титла е вице-президент на интернационалните комуникации. И продължава, „За тях ( младите дизайнери) нашите кристали са практически много скъпи, така че ние ги снабдяваме със съставни части , които правят произведенията им по-красиви".
В момента Надя живее в Лондон заедно със съпруга си , британския банкер Рупърт Адамс и двете им деца - Ригби и Талиа. Всъщност „принцесата на кристалите" вече е бременна с третото си дете. " През 1985г., когато моят пра-прадядо е започнал бизнеса с камъни, той е снабдявал целия моден бизнес с кристалите. Неговата първа клиентка е била кралица Виктория. Тя е използвала кристалите за да покрива своите воали и рокли.", споделя Надя.
Компанията се намесва и във филмовия бизнес като предоставя кристали за филма „The Young Victoria", който ще се появи по екраните другата година. Логично, нали?