Ваксините срещу COVID-19 са една от най-дискутираните теми в последните месеци. А желанието на всички ни с тази пандемия да се свърши час по-скоро накара и много компании и известни личности да обединят усилия, за да гарантират равен достъп до препаратите във всички точки на света.

Принц Хари, Меган Маркъл и появата им на събитието Global Citizen Live

Хари и Меган са супер тандем

Доказаха го за пореден път

Преди дни се проведе събитието Blobal Citizen Live, по време на което принц Хари и Меган Маркъл категорично заявиха, че това къде си роден не бива да е решаващо дали ще получиш ваксина или не.

А междувременно покрай Седмицата на модата в Милано един известен бранд също реши да подкрепи тази кауза, но по малко по-различен начин.

От модната къща Valentino пуснаха в продажба суитшърт с надпис Vaccinated и логото на бранда. Цената му е 750 долара, а всички приходи от продажби на дрехите ще отидат към UNICEF, за да подкрепят работата й с глобалната платформа за споделяне на ваксини COVAX, предава Reuters.

Черните суитшърти с червен надпис са създадено първоначално от малка компания в Лос Анджелис, наречена Cloney, без италианската марка да знае за тях. Но когато дизайнерът от Valentino Пиерпаоло Пичоли разбира за тях, изкупува наличните пет бройки и ги подарява на приятели като Лейди Гага.

BioNTech, COVID-19 и как пандемията ще помогне за създаването на ваксина срещу малария

Една полза от COVID-19

Колкото и абсурдно да звучи на пръв поглед

След това Пичоли решава модната къща от Италия да започне да произвежда дрехите и да го прави с благородна кауза. А ако и ние искаме да се включим към нея и да се похвалим със суитшърта, все още можем да си го купим на сайта на марката.