Супербоул е най-голямото спортно събитие в САЩ и всяка година привлича милиони зрители. Така например през миналата година големият финал бе гледан от над 123 милиона зрители.

Кендрик Ламар - голямата звезда на полувремето на Супербоул 2025

Кендрик Ламар - голямата звезда на полувремето на Супербоул 2025

Рапът продължава да царува

И понеже това е една огромна платформа за реклама, е добре известно, че рекламодателите плащат много милиони за няколко секундни видеа, които да бъдат пуснати на полувремето.

Марк Евънс, изпълнителен вицепрезидент по продажбите на реклами за Fox Sports, казва, че тази година голяма част от рекламите, които ще бъдат излъчени по време на Супербоул 2025 ще са свързани с изкуствения интелект.

Снимка 702278

Източник: GettyImages

Източници на The Hollywood Reporter казват, че Fox, телевизията, която ще предава двубоя между Канзас Сити Чийфс и Филаделфия Ийгълс на живо, вече си е осигурила няколко рекламодателя. Твърденията са, че някои от тях са платили по 8 милиона долара за 30-секундна реклама.

Ако тази сума се окаже вярна, то това би бил нов рекорд за Супербоул, когато стане дума за цени на реклами. Твърденията са, че Fox са се споразумели с над 10 рекламодатели, за да се пуснат техните реклами. И въпреки това има опашка от чакащи, които още от миналата година не са успели да се доредят.

Влюбените Тейлър Суифт и Травис Келси отново приковаха всички погледи

Влюбените Тейлър Суифт и Травис Келси отново приковаха всички погледи

Отборът на Келси за трета поредна година ще играе на Супербоул

А отказът на компании като State Farm пък е отворил врата за други. Евънс казва, че тази година ще видим много реклами на напитки, технологии и снаксове. Той обаче твърди, че филмовите студиа и стрийминг платформите ще запазят тенденцията от последните няколко години да не са толкова активни в рекламирането на Супербоул.