През февруари Дженифър Лопес направи голямото си завръщане в музиката, след като месеци наред подгряваше и подготвяше феновете си. След малко повече от десетилетие без нов албум, This Is Me... Now най-накрая се появи.
Албумът, който е продължение на This Is Me...Then от 2002 г., е посветен на любовта на певицата с Бен Афлек, която двамата преоткриха двадесет години след първата си раздяла.
За да разкаже романтичната им история по възможно най-вълнуващ начин и да възроди кариерата си най-впечатляващо, Джей Ло реши да направи и специален мултимедиен проект от три части, който включва филма This Is Me...Now: A Love Story, документалния The Greatest Love Story Never Told и световно турне. Цялото това мащабно начинание е на стойност 20 милиона долара и е самостоятелно финансирано от изпълнителката.
Интересът към новия албум на Джей Ло обаче се оказа доста слаб - през първата седмица са били продадени едва 14 000 копия. И въпреки че This Is Me... Now дебютира на върха на Billboard Top Album Sales Chart с 11 000 физически продажби, той достига до номер 38 в Billboard 200, като се превръща във втория от нейните девет студийни албума, който остава извън топ 10.
Неочаквано нисък интерес има и към турнето This Is Me... Now, което Дженифър Лопес обяви също през февруари. А показателен колко зле е положението се оказа фактът, че съвсем наскоро тя тихомълком отмени няколко дати за концерти в градове като Кливланд и Нешвил, като зад решението ѝ най-вероятно стоят слаби продажби.
А поредните новини, доказващи колебливото възраждане на кариерата на певицата, са свързани с преименуването на турнето. Вместо This Is Me... Now то вече се нарича This Is Me... Live | The Greatest Hits, пише Variety.
Новото име подсказва, че Джей Ло явно ще разшири обхвата му и вместо песни само от новия си албум, ще изпълнява такива от цялата си дискография. Целта на този ход вероятно е за концертите ѝ да се привлече по-голяма публика, която е възможно и да не е слушала последния албум на певицата.