Не са много нещата, които чуваме в последните години за Уинона Райдър. Актрисата, която бе една от най-популярните филмови звезди на 90-те, изчезна от светлината на прожекторите за дълго време. И все пак, от време на време Уинона напомня за себе си, появявайки се пред широката общественост.

Киану Рийвс, Уинона Райдър и били ли са влюбени един в друг

Неизживяната любов на Киану Рийвс

Доброто старо време

Всъщност, прави го от 2016 г. насам, когато беше и премиерата на един от най-успешните сериали на Netflix - Stranger Things. От миналата седмица имаме щастието да я гледаме и в последния му четвърти сезон.

Последният път пък, когато името на Уинона върви едно до друго с това на модна марка, е кампанията на Marc Jacobs. 50-годишната актриса се появи в красива и леко мрачна (препращаща към гръндж стилистиката от началото на 90-те) фотосесия, за да представи официално новата чанта на бранда J Marc. Чантата се предлага официално на пазара от вчера, 1 юни, и може да се намери в най-различни цветове - синьо, оранжево и зелено, черно и бяло.

А ако съдим от снимките на Уинона, чантата може да се носи в различни варианти - като клъч, на рамо или преметната около врата.

Джони Деп, Ванеса Паради, Уинона Райдър и как бившите на актьора го защитиха от Амбър Хърд

Бившите на Джони Деп срещу Амбър Хърд

Масивна женска подкрепа

Настоящата кампания на актрисата се случва близо 20 години след първото сътрудничество на Райдър с модната марка. Тя бе лице на лейбъла за първи път през 2003 г. и още веднъж след това през 2015 г., пише People.