Съдбата не е благосклонна към принц Хари и Меган Маркъл в последните седмици. След като стана ясно, че сделката за 20 милиона долара със Spotify e провалена заради неспазени ангажименти за брой епизоди на подкаста на Меган, двойката получава нов "шамар".
Семейство Съсекс получи отказ от Американското патентно ведомство, към което бяха подали молба да направят Archetypes - името на подкаста им, тяхна запазена марка. Причината за отказа е, че името може да "напомня друго и да внесе объркване".
В САЩ вече има регистрирана търговска марка под името Archetypes LLC. То принадлежи на фирма от Аризона, която се занимава с публикуването на книги и статии на теми като здраве, фитнес и самоусъвършенстване. Марката е запазена през 2015 г., съобщава Express.
Източник: GettyImages
Хари и Меган са планирали да ползвам името за "достъпни за сваляне аудио записи и подкасти" и всичко, което би влязло в описанието "стереотипи, с които се сблъскват жените". Остава да видим дали семейството ще успее да спази ангажиментите, които има към Netflix и издателство Penguin Random House.