Когато през 2020 г. принц Хари и Меган Маркъл сключиха сделка за 20 милиона долара със Spotify, по всичко личеше, че тя ще е в центъра на бъдещия им бизнес. Миналата седмица стана ясно, че тя е приключила "по взаимно съгласие".

Принц Хари и Меган Маркъл се разделиха със Spotify - какво провали подкаста Archetypes

Големият провал на Хари и Меган

И една загуба за милиони

Какво обаче се крие зад това и каква е причината Spotify да се откаже от подкаста на Меган Archetypes? Според източници на Wall Street Journal херцогът и херцогинята на Съсекс не са успели да произведат необходимия брой епизоди за уговорения в договора период.

Това е и причината да не получат пълната сума, спомената в договора на компанията им Archewell Audio със Spotify. Припомняме, че от подкаста излезе само един сезон от 12 епизода, в които Маркъл разговаряше със свои приятелки като Серина Уилямс и Парис Хилтън.

Снимка 618596

Източник: Instagram/dukeandduchessofsussexdaily

Шефът на подкаст иновациите в Spotify Бил Симънс стигна до по-резки заключения. Той нарече Хари и Меган "измамници" в собствения си подкаст, който носи неговото име. "Искаше ми се да се бях включил в преговорите "Хари и Меган напускат Spotify". "Скапаните измамници" - такъв подкаст трябваше да направят."

В друг епизод от миналата година Симънс отново коментира херцозите. "Живееш в скапаното Монтесито, продаваш документални сериали и подкасти, и на никой не му пука какво имаш да казваш, освен ако не е за кралското семейство. А ти само мрънкаш по тази тема."

Guardian обаче коментират, че тази година Spotify са принудени да взимат тежки решения след нетна загуба от 430 милиона евро за 2022 г. Експертът по кризисен пиар Марк Боровски коментира пред медията, че ако съдържанието на Хари и Меган беше достатъчно добро, Spotify нямаше да се откаже от него. "Да не бъдем такива романтици - в крайна сметка всичко опира до числа и сметки."