Всяка година истерията около Коледа започва все по-отрано. Още в края на миналия месец рафтовете в супермаркетите се отрупаха с шоколади във формата на снежни човеци, дядоколедовци и еленчета и какви ли още не таматични неща. Модните марки също не чакат и някои от тях вече задействаха коледните си маркетингови кампании.
Една от първите е Jacquemus, която отново си партнира с Кендъл Дженър. След като през юни моделът се разходи по специално изградена за ревюто на марката писта във Версай, този път тя позира пред камерата.
И фотосесията излиза тъкмо навреме, за да обяви празничната колекция в колаборация именно с Кендъл Дженър. Предвид, че тя е един от по-дръзките супермодели, някак не сме изненадани, че кампанията е олицетворение на сексапила и провокацията.
Още на първия кадър виждаме съвършено оформеното (и мокро) дупе на Кендъл, около което са увити коледни лампички.
Вторият пост в Instagram профила на Jacquemus пък включва повече снимки, в които отново присъстват типично коледни елементи. Освен лампичките (отново), Кендъл се заиграва и с кънки за лед и ски.
Предпоследният от кадрите пък е доста класически (и все пак не оставя много на въображението). На него модела е с шапка в червено и бяло като на Дядо Коледа, полегнала топлес върху диван и закрила гърдите си с ръце.
Както обаче се случва с много други рекламни кампании на различни марки напоследък, и тази на Jacquemus си отнесе критики. В коментарите един от потребителите пише, че Кендъл трябва да се облече, докато пък втори е на мнение, че висшата мода вече не струва.
Наред с негативните реакции, все пак има и такива, по които си личи одобрението за секси кампанията. "Зимните празници никога не са били толкова горещи, нямам търпение", гласи коментара на трети потребител.