Toyota показа петото поколение на 4Runner. Новият всъдеход използва платформата на FJ Cruiser с отделена от каросерията рама. 4Runner предлага трети ред седалки, нивата на оборудване също са три - базовото SR5, луксозното Limited и офроуд версията Trail.

Последната получава стандартно Multi-Terrain Select системата, която позволява на водача да превключва между четири предварително дефинирани типа настройки само с едно движение на ръката. Асистентът Crawl Control също е включен в Trail, той контролира оборотите на двигателя и автоматично прилага необходимото спирачно усилие, за да овладее автомобила при спускане.

Екстериорът на новия модел се откроява с ъгловати форми, предпазители на предната и задната броня, отсечена радиаторна решетка, тръби, предпазващи праговете, и 17-цолови колела. За новия си модел Toyota ще предлага три типа задвижване - задно предаване, двойно предаване с ръчно включване и автоматично двойно предаване, стандартно за Trial.

Всички модели с двойно предаване използват 4-литров V6 агрегат, чиято максимална мощност достига 270 к.с. и максимален въртящ момент от 376 Нм. Той е комбиниран с петстепенната автоматична ECT-i трансмисия.

Базовият SR5 със задно предаване ще се предлага с 2,7-литров 4-цилиндров редови мотор с мощност 157 к.с., въртящ момент от 241 Нм и четиристепенна автоматична трансмисия.

Speed-Press