Последните месеци се оказаха най-тежките за бизнеса на Netflix, след като компанията загуби милиони абонати и освободи стотици от служителите си. 

Netflix, уволнение на служители и нов абонаментен план с реклами

Netflix продължава с промените

Ето какво се задава

В началото на годината стрийминг платформата повиши и цените на абонаментните си планове, но обеща, че възнамерява да пусне нов, по-евтин план, който обаче ще включва реклами по време на гледане. 

Наскоро стана ясно, че въпросният план ще се различава от останалите и с това, че той ще дава достъп само до част от съдържанието на Netflix, без да се уточняват детайли за момента. 

Снимка 571326

Източник: GettyImages

Това съобщи Deadline, позовавайки се на изказване на Тед Сарандос, СЕО на Netflix. 

По-негови думи абонатите, които избират плана с реклами, ще имат достъп до “голяма част” от филмите и сериалите в платформата, но не до всички. 

Засега не е ясно какъв ще е регламентът или алгоритъмът за показването на реклами. 

Снимка 552214

Източник: Netflix

Deadline също цитира и писмо до инвеститорите в Netflix, което разкрива, че новият абонаментен план ще стартира рано през 2023 г. 

Netflix, резултатите от второто тримесечие и новата загуба на абонати

Netflix с нов негативен рекорд

Загубата на абонати продължава

Цената му обаче засега остава мистерия, но се спекулира, че тя ще е в диапазона от пет до десет долара месечно.