Последните месеци се оказаха най-тежките за бизнеса на Netflix, след като компанията загуби милиони абонати и освободи стотици от служителите си.
В началото на годината стрийминг платформата повиши и цените на абонаментните си планове, но обеща, че възнамерява да пусне нов, по-евтин план, който обаче ще включва реклами по време на гледане.
Наскоро стана ясно, че въпросният план ще се различава от останалите и с това, че той ще дава достъп само до част от съдържанието на Netflix, без да се уточняват детайли за момента.

Източник: GettyImages
Това съобщи Deadline, позовавайки се на изказване на Тед Сарандос, СЕО на Netflix.
По-негови думи абонатите, които избират плана с реклами, ще имат достъп до “голяма част” от филмите и сериалите в платформата, но не до всички.
Засега не е ясно какъв ще е регламентът или алгоритъмът за показването на реклами.

Източник: Netflix
Deadline също цитира и писмо до инвеститорите в Netflix, което разкрива, че новият абонаментен план ще стартира рано през 2023 г.
Цената му обаче засега остава мистерия, но се спекулира, че тя ще е в диапазона от пет до десет долара месечно.