Всеки от нас носи в джоба си компютър, чиито мощност и капацитет изглеждаха абсолютно недостижими допреди 15 години.
Какво обаче прави хомо сапиенс с целия технологичен потенциал и свързаност, които има на разположение?
Отговорът тук е ясен - гледа клипчета с котки и "Секс образование" по Netflix.
Източник: iStock
Наскоро компанията Sandvine, която има достъп до данни за поведението в интернет на над 2.5 милиарда души, публикува доклад, в който класифицира с какво най-често губим времето си, ползвайки интернет през телефоните си.
Доста неизненадващо, но и същевременно някак тъжно е, че 65% от целия мобилен трафик в интернет се дължи на видео стрийминг.
25% от глобалния мобилен трафик се дължи на YouTube, a остатъка се разпределя между Facebook Video, Netflix и Twitch.
Източник: iStock
Интересно е да отбележим, че Facebook Video вече е втората най-популярна платформа за видео съдържание в интернет и отговаря за 17% от трафика.
Всички инструменти и продукти на Facebook завземат около 28% от глобалния трафик, а тези на Google - 30%.
От Sandvine предвиждат, че визуалното съдържание и най-вече видео материалите ще станат още по-популярни с навлизането на 5G мрежата, благодарение на която видеата ще зареждат почти моментално.