Преди около седмица съобщихме за немалък брой потребители на Samsung, които отбелязват, че производителността на смартфоните им значително пада, когато стартират някоя игра.
Оказа се, че системата Game Optimization Service драстично сваля производителността на процесора и графичния чип, като впоследствие Samsung потвърди, че явлението действително е факт.
Макар и проблемът да не е очевиден за всички потребители, корейският производител доста бързо предприе мерки, за да го поправи.
Източник: Samsung
Тази седмица SamMobile съобщи, че компанията вече пуска софтуерен ъпдейт за новите си Galaxy S22 модели в Южна Корея, с който ограниченията в производителността вече не би трябвало да са проблем.
Засега не знаем кога точно ще бъде обявен ъпдейт и за останалите засегнати модели, сред които са дори по-стари устройства като Galaxy S10 например, както и кога можем да очакваме подобен ъпдейт в България.
Впечатляваща е скоростта, с която Samsung реагира на зародилия се казус, и е логично да предположим, че компанията е научила доста от примера на Apple.
Източник: Samsung
Припомняме, че през 2016 г. бе установено, че Apple съзнателно забавя процесорите на смартфоните си, за да удължи живота на батериите в тях, но по този начин принуждаваше милиони потребители да си купят нов телефон.
Тогава компанията от Купертино бе въвлечена в десетки правни дела, докато за момента Samsung успява да зачеркне проблема с открита комуникация и бърза намеса.
foxit
на 14.03.2022 в 19:57:21 #1Колкото и да се стараят, Андроидът винаги ще създава проблеми. Това е нещо, сгрешено още на чертожната дъска. Целта му е единствено да доставя рекламите на Гугъл. Постоянно има проблеми с вируси, производителност, забивания, прегряване, малка издържливост на иначе огромната батерия и много други. Когато идеята на производителя е едно, не можеш да очакваш друго.....