След като в края на 2020 г. Apple за първи път успя да достигне приходи от над 100 милиарда долара в рамките на едно тримесечие, възходът в продажбите на компанията продължава и в началото на 2021 г.
Тази седмица Apple публикува данни за продажбите си за първите три месеца на годината, които разкриват двуцифрен ръст във всички продуктови категории.
Източник: iStock
Огромна част от тази сума се дължи на изключително силните продажби на iPhone 12, които възлизат на почти 48 милиарда долара и представляват ръст от 66% спрямо миналата година.
Най-продаван е бил обикновеният iPhone 12, но Pro моделите също са се радвали на солиден интерес сред потребителите, докато продажбите на iPhone 12 mini са останали по-назад, казват от Apple.
Продажбите на Mac и iPad също са скочили осезаемо с респективно 70% и 78%, като основната причина за това е фактът, че пандемичните условия продължават да принуждават мнозина да учат и работят от вкъщи.
Източник: Apple
Близо 50% от новите собственици на Apple компютър са преминали към macOS от друга платформа.
Продажбите на преносими джаджи и домашни устройства са нараснали с 24% и се равняват на 7.84 милиарда долара, като подобен ръст бележи и категорията на услугите, приходите от която възлизат на 16.9 милиарда долара.