Хайди Клум се съгласи да се съблече, за рекламната кампания на реалитито "Project Runway". Шоуто, на което тя е водеща стартира деветият си сезон това лято и тя ще се опита да увеличи рейтинга му по този начин.
Това решение е взето от мениджъра на телевизията, в която се излъчва предаването, Nancy Dubuc, като част от кампанията и новата маркетингова стратегия на Lifetime TV.
Според него жените са се променили през последните 15 години повече от всякога и е време телевизията му да се насочи към силните, уверени и секси дами, които знаят какво искат. Dubic смята, че начина да покаже една такава жена е като съблече Хайди Клум.
Разбира се, това не е първият път, в който манекенката остава без дрехи и едва ли е някакъв проблем за нея да се поразголи малко, но въпросът остава в това как всъщност ангелът на Victoria’s Secret ще предизвика интереса точно на тези жени, оставайки гола?
Явно управата на телевизията има изградена стратегия за нещата или поне все още вярва в успеха на максимата, че сексът продава щом са решили, че най-уместният начин да покажат как са се променили жените през последните 15 години е точно този.
Матю
на 03.06.2011 в 19:08:33 #1"Хайди Клум сваля дрехи, за да вдига рейтинг" ... а-ха. Рейтинг ли му се казва вече? Вече е ясно значението и на други фрази, подобни на "лъскам си рейтинга", "мониторинг на рейтинга" и т.н.