Хайди Клум се съгласи да се съблече, за рекламната кампания на реалитито "Project Runway". Шоуто, на което тя е водеща стартира деветият си сезон това лято и тя  ще се опита да увеличи рейтинга му по този начин.

Това решение е взето от мениджъра  на телевизията, в която се излъчва предаването, Nancy Dubuc, като част от кампанията и новата маркетингова стратегия на Lifetime TV.

Според него жените са се  променили през последните 15 години повече от всякога и е време телевизията му да се   насочи към силните, уверени и секси дами, които знаят какво искат. Dubic смята, че начина да покаже една такава жена е като съблече Хайди Клум.

Разбира се, това не е първият път, в който манекенката остава без дрехи и едва ли  е някакъв проблем за нея да се поразголи малко, но въпросът остава в това как всъщност   ангелът на Victoria’s Secret ще предизвика интереса точно на тези жени, оставайки гола?

Явно управата на телевизията има изградена стратегия за нещата или поне  все още вярва в успеха на максимата, че сексът продава щом са решили, че най-уместният начин да покажат как са се променили жените през последните 15 години е точно този.