Лошото дете на Седмицата на модата в Париж сътворил два дизайна - "Ден" и "Нощ", в които влизат всички основни елементи от дизайна на известните му парфюми. Женските корсети са намерили място в "Нощ", а "Ден" включва бретанските райета, които от 35 години са запазена марка на Готие.

Британската актриса Джема Артентън помогна на дизайнера при представянето на новите бутилки в Лондон снощи. Почитателите на модата ще могат да купят стилните бутилки от магазините Harvey Nichols във Великобритания от 16 април. Трета бутилка, наречена "Татуировка", е вдъхновена от любовта на Готие към боди арта и ще бъде пусната в продажба по-късно тази година.

Готие тръгва по стъпките на Карл Лагерфелд, който миналата година беше творчески директор на Coca Cola Light. Матю Уилямсън, Джанфранко Фере, Марни и Роберто Кавали също са създавали свои дизайни за марката, пише БГНЕС