След като основа модни линии със собствени чаршафи, кърпи за баня, кукли и дори лак за нокти, Джъстин Бийбър планира нов съкрушителен удар, с който да завладее света. Тийн звездата влезе в проект, свързан с играчките Тамагочи.

Няколко японски компании водят тайни преговори с екипа, който се грижи за Бийбър, за да получат лиценз с името и лика на 16-годишния изпълнител и планират да разпространят джаджата с него по целия свят.

Предложеното "Джъстин Бийбър Тамагочи" щяло да "позволи на собствениците му да имат достъп до своя личен Джъстин: да го тренират, да си играят с него, да го хранят и да му помогнат да порасне". Въпреки огромния технологичен напредък, само за 2010 г. по света са продадени над 76 милиона тамагочита.

Привързването към играчката е станало толкова популярно, че на нея е кръстен научен термин: "Тамагочи ефект". Малкият Джъстин обаче може спокойно да си съперничи с тамагочитата по популярност. Тийн идолът изглежда идеалното рекламно лице за "сложната" джаджа.