В края на миналата седмица шепа служители на Apple в Америка организираха стачка и призоваха в Twitter феновете на компанията да не пазаруват нито онлайн, нито от физическите магазини.
Причините за недоволството им са разнопосочни и също бяха публикувани онлайн в Twitter профила Apple Together.
От една страна служителите на Apple искат по-високи заплати и по-редовни повишения, здравни осигуровки и осигуровки за почасовите работници, по-лесен достъп до платен отпуск и защита от недобронамерени клиенти.
Източник: iStock
От друга исканията им са обвързани с продължаващата пандемия и включват снабдяването на всички служители с N95 маски, дезинфектанти, предварително запазване на час във физическите магазини и правила срещу клиентите, които просто се мотаят и разхождат в магазините.
Тези желания звучат съвсем логични и смислени, но е спорно колко служители изобщо са се включили в стачката.
Според данни на Apple Insider говорим за около 50 души на територията на САЩ, като в десетина магазина на източния бряг са отсъствали само по един-двама души по болест.
Източник: iStock
Същевременно обаче в магазин в Джаксънвил, Флорида, в края на миналата седмица общо 15 души са решили да се включат в стачката и не са се явили на работа.
Тези числа са незначителни на фона на всичките над 80 000 служители на компанията и е спорно до какви резултати може да доведат техните усилия.