След силното си представяне през 2020 г., Xiaomi започва и 2021 г. ударно със забележителен ръст в продажбите във всички основни продуктови категории.
Общите приходи на китайската компания за първото тримесечие от годината са нараснали с 54.7%, а печалбите след данъци - със 163.8% спрямо година по-рано и се равняват на 6.1 милиарда юана.
В голяма степен тези впечатляващи статистики се дължат на силните продажби на смартфони, които са донесли приходи от 51.5 милиарда юана, като общите печалби на Xiaomi от всички продуктови категории възлизат на 76.9 милиарда юана.
Броят продадени телефони е 49.4 милиона, а Xiaomi продължава да държи третата позиция сред най-големите производители на телефони в света с пазарен дял от 14.1%, казват от Canalys.
За първи път до момента Xiaomi се класира като втората най-продавана марка телефони в Европа, отбелязвайки ръст с 85.1% спрямо първата четвърт на 2020 г.
Източник: Xiaomi
Особено силно се представя и категорията на IoT и лайфстайл продукти, която е донесла на компанията 40.5% по-високи приходи отпреди година, възлизащи на 18.2 милиарда юана.
За девето поредно тримесечие телевизорите на Xiaomi са най-продаваните в Китай, а в световен план попадат сред петте най-предпочитани марки.