Hi-tech продуктите от фешън линията на компанията изглеждат като истински бижута:
- външни дискове в изключително компактна форма със забележителен капацитет до 250GB и високоскоростно USB 2.0;
- дигитално портмоне с капацитет до 100 GB, в което освен пари и визитни картички, може да пренасяте файлове и данни с вградения твърд диск;
- лимитирана колекция кожени флаш памети в златисто, розово, червено, кралско синьо от естествена кожа, с изтънчен вид.
Гостите видяха наживо Body Art - известният художник Мирчо Мирчев възпроизведе елементи от картини на Пикасо върху тялото на модел, което провокира не малко желаещи да се подложат под аерографа му.
Дамите бяха привлечени и от възможността да си направят сценичен грим при Гена Живкова.
Присъстващите имаха възможност да се насладят на впечатляващ танц с огън в непосредствена близост, както и да усетят експресивността на изкуството на театралните мимове.
Prestigio е компания, която води последователна политика в свързването на високите технологии и изкуството.
В тази връзка от 2004 г. марката провежда ежегодно по 4 международни конкурса, в които фотографи, художници и дизайнери от целия свят изявяват таланта си.
Последният конкурс, обявен от компанията, е за карикатури под мотото "Take the Funny Way". Той ще продължи до 1 април 2008 г. Повече информация може да намерите тук.