През последните няколко години свикнахме да чуваме как големите автомобилни производители ориентират производството си към електромобилите.

Тест драйв, Citroen C3 Aircross и как френският шик никога не омръзва

Citroen C3 Aircross - френски шик, който никога не омръзва

Защото не ни трябват много коне, за да се забавляваме

И на този фон идва една лека, но важна промяна, която Citroën са решили да направят. Френският производител на автомобили ще се завърне до някаква степен към корените си с ново лого.

В официално съобщение от Citroën казват, че новото им лого интерпретира това на компанията за металообработка, произвеждаща зъбни колела, създадена от Андре Ситроен. 

Снимка 589864

Източник: media.stellantis.com

Новата емблема трябва да отрази преходът и еволюцията, които компанията е преминала през всички тези години. На автомобилите на Citroën тя ще бъде поставяна от средата на 2023 г. Разликата с оригиналното лого е, че отличителните обърнати V-та са удебелени, за да изпъкват повече, докато овалът е омекотен и леко разтегнат.

Снимка 589865

Източник: media.stellantis.com

Няма да се налага да чакаме чак до средата на 2023 г., за да видим новото лого, поставено на автомобилите на френския производител, защото то ще е на концептуалния семеен автомобил, представен в края на миналия месец.

Макар да е с поглед назад в миналото, новата емблема всъщност има за цел да отрази вижданията на компанията за бъдещето, където електрическите автомобили ще бъдат все повече. През последните няколко години General Motors, Volkswagen, Volvo и Aston Martin също промениха логата си, за да покажат на потребителите, че са ориентирани към бъдещето, пише Dezeen.