Новата лимитирана серия на вечната марка Coca-Cola е облечена като героиня от операта "Кармен", а дизайнът е не от друг, а от Moschino. Поводът на сътрудничеството между двете компании е модната седмица в Милано, а част от приходите от лимитираната селекция на Coca-Cola Light ще отидат за благотворителни каузи.

Избрани да облекат Coca-Cola Light бяха Донатела Версаче, Алберта Ферети, Силвия Фенди, Анджела Мисони и др. Всички те украсиха легендарната бутилка със собствените си виждания за нея, но само Moschino обра овациите и спечели официалното право на продажба на лимитираната серия.

По екземпляр от уникалната бутилка получиха всички участници в седмицата на модата в Милано, а каузата на дизайнерите и Coca-Cola бе да подкрепят жертвите на земетресението в Италия през годината.

Серията е ограничена и може да се сдобиете с ценителската версия на Moschino Coca-Cola Light само чрез поръчка.

 

millionaire.bg