Тази година една от най-емблематичните марки на Нестле навършва 75 години. На 01 април любителите на първото разтворимо кафе - NESCAFЕ отпразнуваха в България рождения ден на най-иновативната марка кафе по нетрадиционен начин.
По случай юбилея стотици служители на Нестле България влязоха в ролята на посланици на марката и приветстваха минувачите с NESCAFЕ напитки пред големите вериги магазини в цялата страна.
Нестле стъпва на българския пазар през 1994 г. През 2002 г. Нестле България поставя началото на консумацията на студено кафе на територията на страната. Новият продукт NESCAFЕ Frappе веднага се превръща в любимата освежаваща напитка на потребителите.
Истинският фурор, обаче, настъпва една година по-късно с лансирането на рецептата NESCAFЕ 3in1. Нестле България започва да развива категорията на кафе-миксовете в България, а с радиореклама с участието на „Ъпсурт" получава награда от Българската Асоциация по Маркетинг (БАМ).
Три години по-късно кампанията „Неочаквано добра комбинация" взривява феновете на марката и е отличена с приза за най-ефективна реклама на наградите EFFIE.
Днес NESCAFE е не само най-обичаната марка разтворимо кафе в България и света, а и истинска марка-легенда.Всяка секунда се консумират повече от 5500 чаши разтворимо кафе NESCAFЕ.