Закачлива брошура за сексуално ограмотяване се появи на сайта на столичната Регионална Здравна Инспекция (бивша РИОКОЗ). В рекламната диплянка, озаглавена "Приключенията на Кънчо", главният герой - рисуван пенис съветва в стихотворна форма как се поставя презерватив.

"Кънчо се събуди, готов да се труди.

Известен щурмовак съм аз.

Изпълнен съм с енергия и страст.", са първите строфи в брошурката, която става още по-интересна, когато се оказва, че първият опит на Кънчо да си сложи презерватив е неуспешен. Нужни са му цели три презерватива, за да успее да се облече правилно, което винаги трябва да прави, "когато прави любов".

"Приключенията на Кънчо" предизвика смут в интернет форумите, където се появи информация, че стиховете, с открито сексуално съдържание, са предназначени за деца.

Пред Lifestyle.bg от столичното РЗИ категорично отрекоха това.

От там заявиха, че брошурата е предназначена за ученици в горен курс по програма за превенция на СПИН и е изготвена преди повече от 10 години от бившата СХЕИ, а не е нещо ново. Новото е, че тези дни дипляната е качена на сайта на РЗИ.

Сътрудници, предложили издаването й са вече пенсионери. Визуалният проект е бил взаимстван от немски здравно-информационен материал по същата тема. Немското име на героя е заменено с българско име.

Образователната брошура периодично се преиздава, най-вече по време на анти-СПИН кампании и се разпространява в училищата и медицинските центрове. Дипляната е издадена в минималния изискуем тираж /10 000 бр./, който е вече изчерпан.