"То: Част втора" тръгна по кината през изминалия петък, 6 септември, и приходите в бокс офиса говорят за това, че адаптацията по Стивън Кинг има доста почитатели.
За три дни от премиерата си филмът е спечелил впечатляващите 185 милиона долара в световен мащаб. Преди "То: Част втора" да се завърти по кината обаче не всички са били развълнувани да го видят.
Според Brisbane's 9News, за да рекламират филма, в Австралия са разположили постера му върху билборди. Привидно това е добър ход, защото трудно може да остане незабелязан.
Parents say advertising for an upcoming horror film should be banned from roadside billboards because the image is scaring their children. #9Newshttps://t.co/fKeKcCdpHf
— Nine News Australia (@9NewsAUS) 30 август 2019 г.
Много граждани на Бризбейн обаче са се оплакали, че постерите плашат децата им и са поискали да бъдат свалени. Според негодуващите родители, клоунът е стряскащ за техните деца и им създава проблеми със съня.
Едно от уплашените деца, дори твърди, че всяка вечер преди да си легне проверява цялата стая, за да се убеди, че клоунът от постера не е в стаята ѝ. Властите обаче не са премахнали рекламите, защото те по никакъв начин не нарушават зададените норми, пише Yahoo.