Рекламите в YouTube могат да бъдат също толкова досадни, колкото са тези по телевизията, но за щастие винаги можем да ги елиминираме чрез AdBlocker.
Такава поне е била ситуацията досега, но изглежда, че в близко бъдеще може да очакваме промени.
YouTube планира да предприеме по-агресивен подход, за да попречи на зрителите да използват рекламни блокери, докато гледат видеоклипове в платформата.
Източник: iStock
От скоро в Reddit и други социални мрежи се появяват снимки от потребители, които показват изскачащо съобщение, което ги предупреждава, че техният профил ще бъде блокиран след три видеоклипа, ако не деактивират AdBlocker.
„Рекламите позволяват на YouTube да остане безплатен за милиарди потребители по целия свят“, продължава известието.
За да няма реклами, компанията казва на потребителите да си платят за абонамент към YouTube Premium, така че „творците все още да могат да получават заплащане“.
Източник: iStock
Уебсайтът е потвърдил пред BleepingComputer, че новите сигнали са част от експеримент.
Говорител на YouTube е споделил, че „провежда малък експеримент в световен мащаб, който призовава зрителите с активирани рекламни блокери да разрешат реклами в YouTube или да изпробват YouTube Premium“.
Става ясно, че платформата ще деактивира профили, само „ако зрителите игнорират повтарящи се искания за разрешаване на реклами в YouTube“.
В момента този нов подход засяга само малък брой потребители и YouTube не казва колко хора и региони са част от теста.
Уебсайтът, който прави по-голямата част от парите си от реклами, отбеляза спад на приходите си от реклами през последните три тримесечия, така че няма да се изненадаме, ако този тест се разшири до повече потребители по света.
blacklis7e-d
на 03.07.2023 в 10:58:25 #1Нека да деактивират профилите , тъкмо баш по този начин най-успешно ще деактивират и печалбата си от абонатите