Повечето възрастни не вярват, че да си инфлуенсър е истинска работа, нищо че през последните години има хора, които не просто се издържат от социалните мрежи, а се справят повече от добре във финансов аспект.
Разбира се, говорим за доста по-големи страни с доста по-големи пазари. Но инфлуенсъри има навсякъде, а една от критиките, които понасят, е, че представят само хубавата страна от ежедневието си. Така те карат последователите си да се чувстват зле от факта, че не всеки ден е "розов".
Другата критика е за допълнителното обработване на снимките и многото филтри, които се използват, отново с цел постигането на съвършенство.
Източник: iStock
От HYPEBEAST разбираме, че във Великобритания инфлуенсърите може да бъдат задължени да обозначават снимките, за които са използвани програми за подобряване на изображението. До обмислянето на тази мярка се стига след драстично повишение на случаите на деца под 17-годишна възраст с анорексия, булимия и други хранителни разстройства.
Проблемът е, че ретуширането на снимките изгражда нереална представа за съвършенство, която влияе на подрастващите.
Тази новина идва месеци след като през миналата година Норвегия направиха незаконно публикуването на ретуширани снимки в социалните мрежи, без да бъде изрично упоменато, че те са такива.