Веригите за бързо хранене винаги са били сочени с пръст като едни от основните врагове на здравословното хранене и начин на живот. Въпреки че да прекрачим прага на техните ресторанти е напълно личен избор, те бяха принудени да приемат редица мерки, с които да си спечелят одобрението и на тези, които не си падат по junk food.
След всички веган и вегетариански опции (които така и не достигнаха до нашия пазар), Burger King предприе нова стратегия.
Едно от основните обвинения, и то предимно към McDonald's, е за голямото количество консерванти, които не позволяват на сандвичите да преминат през естествения процес на разваляне дори след месеци, ако не и години. Правени са редица подобни експерименти, на базата на които конкурентната верига изгражда новата си реклама.
Burger King разпространи видео, с което рекламира най-популярния си сандвич Whopper, но в нова, по-здравословна версия - без изкуствени консерванти. "Красотата на хубавата храна е в това, че става грозна", твърди рекламното послание.
А грозно е това, че един бургер може да си остане същият на вид и след 30 дни. Затова и веригата зa бързо хранен си прави експеримент, в който ни показва как техният сандвич без консерванти става мухлясал и определено непривлекателен след 34 дни, което е напълно в реда на нещата.
Очаква се новият Whopper да бъде пуснат първо във всички ресторанти на веригата в САЩ до края на годината, а ако има очаквания успех, да стигне и до останалите части на света.