Британската верига магазини за козметика "Superdrugг" пуска специална серия с грим за мъже, съобщи вестник "Дейли телеграф".

Представителите на силния пол вече ще имат на разположение специална маскара, очна линия, коректор, балсам за устни. Серията се нарича "Таксиджия".

"Гримът не е за травестити, а за истински мъжествени мъже", уверява директорът на компанията Джеф Уаиймс. "Тези дни може да си мачо и въпреки това да носиш грим. Мъжете са обсебени от външния си вид повече от всякога".

Като пример той дава певеца Роби Уилямс, който макар и с образ на мъжкар не се притеснява да използва очна линия.

Създателят на серията Питър Кели обобщава накратко: "предлагаме основните продукти, които мъжете обикновено взимат назаем от жените си."

Мъжката козметика е бързо разрастващ се пазар, като прогнозите са, че през 2009 мъжете ще похарчат над 1 милиард евро за осигуряване на по-изящен външен вид.