Модели като Ашли Греъм и Искра Лорънс обърнаха отношението към закръглените форми и наднорменото тегло при жените от по-скоро негативно към позитивно. Как тогава се вписват мъжете в тази тенденция?
За съжаление plus size моделите в мъжката модна индустрия все още не са толкова популярни, но като че ли, това е на път да се промени.
Група от мъжки модели с далече от наложените от рекламите размери интерпретираха реклама на Calvin Klein, за да поставят началото на дискусия за стандартите на мъжката красота.
Моделът и моден инфлуенсър Дарнъл Грeм решава да създаде нов проект, наречен #WeAreBigAndTall.
Първата му инициатива е да пресъздаде кампанията на Calvin Klein за #MyCalvins A$AP Mob, но с по-едрички модели.
Дарнъл Грeм разкрива, че е събрал няколко едри мъже с различен етнос, височина, размери и форми. Той споделя, че няма значение дали се вписваме в световните стандарти, защото всички сме красиви и достойни.
Грeм се надява, че фотосесията му ще помогне, за да продължат да се преодоляват границите и да се подобри възможността да виждаме повече plus size мъжки модели в модната индустрия.
Не за първи път група модели с по-пищни форми пресъздават известни реклами. Миналата година моделът Диана Широкай интерпретира рекламата с клана Кардашиян-Дженър.