На официална церемония на 26 ноември отвори врати най-големият мултибранд магазин за детски дрехи от Франция - Brandissimo. Лентата прерязаха г-жа Карин Менуел, директор Експорт на Груп Заниер Франция, г-жа Марина Ханджиева, изпълнителен директор на Брандино и представител на 3 Pommes, Jean Bourget и Absorba за България, г-н Филип Бравар, Икономически съветник при Посолство на Франция и господин Патрик Фавре, Президент на Френско-Българската Търговска Камара.
На чаша френско шампанско гостите имаха възможността да обсъдят водещите тенденции във френската детска мода, както и да разгледат най-новите колекции на 3 Pommes, Jean Bourget и Absorba сред неповторимия интериор на магазина.
Колекциите на трите марки включват модели в линии за спортно-елегантен и всекидневен стил, както и за специални поводи и празници за деца от 2 до 14 годишна възраст. Всички модели съчетават модерен дизайн и високо качество и са произведени от естествени и меки материи. Отличителната черта за сезона са многобройните декоративни детайли, ненатрапчиви цветове, както и елегантния и артистичен стил. Отделните линии и теми на всяка марка позволяват бързо формиране на детския гардероб за есенно-зимния сезон.
В Brandissimo специално внимание е отделено на разнообразието в размерите за по-големи деца на възраст от 8 до 14 г. с линиите B-KARO на 3 Pommes и Confetti на Absorba. Другият акцент е модата за младите господа на възраст от 2 до 14 години. "Идеята за Brandissimo се роди от желанието да създадем място в България, където родителите да имат достъп до най-новите модели на френската мода за деца с разнообразие от марки, модели и размери. Желанието ни е да превърнем пазаруването в приятно изживяване за цялото семейство. Затова се постарахме да предоставим качество и стил в неповторима обстановка", коментира Марина Ханджиева, изпълнителен директор на Брандино, представител на трите марки за България.
Интериорът и обзавеждането на магазин Brandissimo са съобразени с най-съвременните тенденции в дизайна и са дело на дизайнерска група Деко Тех. "Оригиналността на интериора e в стила на цялостното представяне на дрехите. В него има различни стилизирани форми, свързани с детската фантазия - космос, пързалка, планини и дървета. Всъщност той представлява една модерна детска приказка", коментира Николай Стоянов от Деко Тех, автор на дизайна на Brandissimo. В магазина има и много пространство, светлина и ненатрапчиви цветове, което дава възможност на родителите да пазаруват бързо, лесно и приятно.