Мина времето, когато най-актуалните послания върху тишъртите и суитшъртите бяха леко груби или откровено нецензурни. Не ни стигат всички нерви, че и от дрехите на околните да лъха негативна енергия...
Но вече все по-рядко дрехи с подобни отрицателни надписи се намират по магазините. Те постепенно, но настъпателно се изместват от щастливите, позитивни послания, целта на които е да внесат малко настроение в ежедневието.
Въпреки че надали ще ни се оправи деня, ако колежката е с тениска, на която пише "Good vibes". Но все пак, тенденцията е на лице. А търговци споделят, че дрехи с подобни надписи се търсят все повече и повече.
А както знаем, търсенето определя предлагането. Така големи, усмихнати човечета и още по-големи и ярки букви дебнат от всяка витрина. Не са изключение и откровените комплименти, и то доста нескромни - "Днес изглеждаш страхотно", "Феноменална жена".
В това няма нищо лошо. Но ако се замислим по-сериозно, дали тези надписи не компенсират една крещяща нужда от нежност и мили думи, която много от нас изпитваме? Цветовете също следват тенденцията за позитивност. Акцентът и тази пролет е върху розовото, дори при мъжките облекла.
Защото когато ни е шарено, забавно и позитивно, всичко се приема някак по-лесно и животът върви по-леко. А преди време всичко започна с артистичните чорапи Happy Socks. С тях демонстрираме, че не се приемаме особено насериозно и винаги гледаме на света от забавната му страна.
Сега вече може да го направим и с останалите части от облеклото си. Все по-лесно е буквално да изкрещим на света, че се чувстваме добре, щастливи сме и в позитивно настроение.
Дори просто да се опитваме да заблудим себе си и света, че е така, пак е добро начало. Ако нямаме подобна дреха в гардероба, време е да се отправим на кратък, но ползотворен шопинг. А ефектът винаги зависи и от нагласата, пише The Guardian.