Клаудия Шифър стана лице на Yves Saint Laurent за пролетно-лятната им колекция.
Германският супермодел следва стъпките на Наоми Кембъл, Кейт Мос и Жизел Бюндхен, които също са представяли облекла на модната марка.
Рекламната кампания с Клаудия е заснета в Холивуд. Ще излезе по списанията в края на януари.
Популярността на Клаудия Шифър започва още през 80-те, когато я откриват на 15 в нощен клуб в Дюселдорф. Тя се превръща в сензация, след като Карл Лагерфелд я нарича "новата Бриджит Бардо" и я прави лице на Chanel.
Въпреки, че много критикуват походката й, защото не може да се нарече точно грациозна, тя се снима в рекламна кампания на Guess?, появява се в списания като Vanity Fair, Rolling Stone, New York Times и People. Днес обаче, почти е прекратила ангажиментите си.
"Знам, че един ден ще ме смятат за прекалено стара. Смятам обаче, че 40-годишните жени изглеждат по-здрави и във форма от някои момичета на 20. Срещала съм жени, които имат по-красиви тела на 40, защото са се грижели за тях през всичките тези години", каза наскоро 38-годишния супермодел.
В галерията - фотосесия на Клаудия Шифър за GQ